Uwaga! Nowy adres serwisu autoryzowanego Tokina!

Dla kogo przeznaczony jest serwis?

Jeśli posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu możesz skorzystać z napraw w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego. Wszystkie pozostałe usterki będą rozpatrywane w ramach napraw pogwarancyjnych.

 

Naprawy gwarancyjne

F–Service

ul. Płk. Dąbka 17

30-732 Kraków

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infolinia: 12 270 12 81

Pon.–Pt.: 9:00–17:00

 

Aktualizacje systemu

*Prosimy o wcześniejszy kontakt e-mail

Next77

ul. Bonarka 11

30-415 Kraków

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon.–Pt.: 9:00–17:00

 

Naprawy pogwarancyjne

O.K! Serwis

ul. Obrońców Wybrzeża 2

80-398 Gdańsk

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infolinia: 585 584 795

Pon.–Pt.: 9:00–18:00

Sob.: 10:00–14:00

 

Jak działa serwis?

  1. Upewnij się, że posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu. Paragon lub faktura VAT wystawiona przez polskiego sprzedawcę uprawnia do świadczeń w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego.
  2. Skontaktuj się najpierw z autoryzowanym serwisem mailowo lub telefonicznie w celu otrzymania informacji na temat dalszej procedury postępowania.
  3. Stosuj się do wskazówek otrzymanych w punkcie serwisowym. Zwróć uwagę, aby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona. Należy dołączyć do niej dowód zakupu oraz opis usterki. Koszt przesyłki przedmiotu wysyłanego na naprawę gwarancyjną pokrywa serwis - szczegółowa instrukcja do uzyskania w serwisie - warunkiem koniecznym do nadania przesyłki na koszt serwisu jest zastosowanie się do instrukcji - serwis nie obiera przesyłek za pobraniem.
  4. W ciągu 7 dni zostaniesz poinformowany o trybie (uznanie lub odrzucenie roszczenia gwarancyjnego) naprawy Twojego obiektywu.
  5. Czas naprawy uszkodzonego sprzętu wynosi 14 dni.
  6. W przypadku problemów z dostępnością części niezbędnych do prawidłowej naprawy sprzętu, czas naprawy może zostać wydłużony.
  7. Jeżeli serwis uzna, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, otrzymasz wycenę naprawy sprzętu. W tym wypadku koszt nadesłania jak i odesłania naprawionego sprzętu ponosi zgłaszający usterkę.
  8. Ekspertyza serwisowa przeprowadzana jest BEZPŁATNIE dla wszystkich posiadaczy obiektywów Tokina.

Wszelkie dodatkowe pytania prosimy zgłaszać za pomocą formularza kontaktowego na stronie głównej!

Strona korzysta z plików cookies tylko w celu ułatwienia jej przegladania!

OK