Uwaga! Nowy adres serwisu autoryzowanego Tokina!
Dla kogo przeznaczony jest serwis?
Jeśli posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu możesz skorzystać z napraw w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego. Wszystkie pozostałe usterki będą rozpatrywane w ramach napraw pogwarancyjnych.
Naprawy gwarancyjne
F–Service
ul. Płk. Dąbka 17
30-732 Kraków
E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Infolinia: 731 760 005
Pon.–Pt.: 9:00–17:00
Aktualizacje systemu
*Prosimy o wcześniejszy kontakt e-mail
Next77
ul. Bonarka 11
30-415 Kraków
E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Pon.–Pt.: 9:00–17:00
Naprawy pogwarancyjne
O.K! Serwis
ul. Obrońców Wybrzeża 2
80-398 Gdańsk
E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Infolinia: 585 584 795
Pon.–Pt.: 9:00–18:00
Sob.: 10:00–14:00
Jak działa serwis?
- Upewnij się, że posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu. Paragon lub faktura VAT wystawiona przez polskiego sprzedawcę uprawnia do świadczeń w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego.
- Skontaktuj się najpierw z autoryzowanym serwisem mailowo lub telefonicznie w celu otrzymania informacji na temat dalszej procedury postępowania.
- Stosuj się do wskazówek otrzymanych w punkcie serwisowym. Zwróć uwagę, aby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona. Należy dołączyć do niej dowód zakupu oraz opis usterki. Koszt przesyłki przedmiotu wysyłanego na naprawę gwarancyjną pokrywa serwis - szczegółowa instrukcja do uzyskania w serwisie - warunkiem koniecznym do nadania przesyłki na koszt serwisu jest zastosowanie się do instrukcji - serwis nie obiera przesyłek za pobraniem.
- W ciągu 7 dni zostaniesz poinformowany o trybie (uznanie lub odrzucenie roszczenia gwarancyjnego) naprawy Twojego obiektywu.
- Czas naprawy uszkodzonego sprzętu wynosi 14 dni.
- W przypadku problemów z dostępnością części niezbędnych do prawidłowej naprawy sprzętu, czas naprawy może zostać wydłużony.
- Jeżeli serwis uzna, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, otrzymasz wycenę naprawy sprzętu. W tym wypadku koszt nadesłania jak i odesłania naprawionego sprzętu ponosi zgłaszający usterkę.
- Ekspertyza serwisowa przeprowadzana jest BEZPŁATNIE dla wszystkich posiadaczy obiektywów Tokina.
Wszelkie dodatkowe pytania prosimy zgłaszać za pomocą formularza kontaktowego na stronie głównej!