Uwaga! Nowy adres serwisu autoryzowanego Tokina!

Dla kogo przeznaczony jest serwis?

Jeśli posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu możesz skorzystać z napraw w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego. Wszystkie pozostałe usterki będą rozpatrywane w ramach napraw pogwarancyjnych.

 

Naprawy gwarancyjne

F–Service

ul. Płk. Dąbka 17

30-732 Kraków

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infolinia: 731 760 005

Pon.–Pt.: 9:00–17:00

 

Aktualizacje systemu

*Prosimy o wcześniejszy kontakt e-mail

Next77

ul. Bonarka 11

30-415 Kraków

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Pon.–Pt.: 9:00–17:00

 

Naprawy pogwarancyjne

O.K! Serwis

ul. Obrońców Wybrzeża 2

80-398 Gdańsk

E–mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Infolinia: 585 584 795

Pon.–Pt.: 9:00–18:00

Sob.: 10:00–14:00

 

Jak działa serwis?

  1. Upewnij się, że posiadasz aktualny dowód zakupu obiektywu. Paragon lub faktura VAT wystawiona przez polskiego sprzedawcę uprawnia do świadczeń w ramach 2-letniego okresu gwarancyjnego.
  2. Skontaktuj się najpierw z autoryzowanym serwisem mailowo lub telefonicznie w celu otrzymania informacji na temat dalszej procedury postępowania.
  3. Stosuj się do wskazówek otrzymanych w punkcie serwisowym. Zwróć uwagę, aby przesyłka była odpowiednio zabezpieczona. Należy dołączyć do niej dowód zakupu oraz opis usterki. Koszt przesyłki przedmiotu wysyłanego na naprawę gwarancyjną pokrywa serwis - szczegółowa instrukcja do uzyskania w serwisie - warunkiem koniecznym do nadania przesyłki na koszt serwisu jest zastosowanie się do instrukcji - serwis nie obiera przesyłek za pobraniem.
  4. W ciągu 7 dni zostaniesz poinformowany o trybie (uznanie lub odrzucenie roszczenia gwarancyjnego) naprawy Twojego obiektywu.
  5. Czas naprawy uszkodzonego sprzętu wynosi 14 dni.
  6. W przypadku problemów z dostępnością części niezbędnych do prawidłowej naprawy sprzętu, czas naprawy może zostać wydłużony.
  7. Jeżeli serwis uzna, że zgłaszana usterka nie kwalifikuje się do naprawy gwarancyjnej, otrzymasz wycenę naprawy sprzętu. W tym wypadku koszt nadesłania jak i odesłania naprawionego sprzętu ponosi zgłaszający usterkę.
  8. Ekspertyza serwisowa przeprowadzana jest BEZPŁATNIE dla wszystkich posiadaczy obiektywów Tokina.

Wszelkie dodatkowe pytania prosimy zgłaszać za pomocą formularza kontaktowego na stronie głównej!